Followers

domingo, julio 01, 2012

Tonight's outfit.

I'm so sorry, I've been kind of busy (it's true!) lately and I haven't had time to post anything. So first of all I had my birthday party :) I'm officially 18 ;D (I wasn't exited at all, I'd spent my whole life being 17 lol) then a day after that I went to Lugo with some good friends, and I didn't really take pictures... But I have pictures of my bday presents!(not all of them, I'm missing an awesome dress) which I'll show you in the next post :) now today we have an 'outfit post'. I had a bday party. I don't usually wear heels, so I was wearing my second favorite boots (first ones are my Minnetonka;)), a black short and a plaid shirt. So ASAP I'll be answering all your comments back.
Sorry for not posting anything in a while, and I promise I'll be more responsible ;)

5 comentarios:

essere felice dijo...

Antes de nada, me encantan todas las canciones de tu playlist! Si no es mucho trabajo me encantaria que me dijeses como se llaman las canciones y cantantes:) La entrada es una pasada, el anillo que llevas me ha dejado con la boca abierta. Buuuuuuuuuf! El outfit es total, ese tipo de camisas me gustan muchisimo y los shorts :O Espero ver pronto las fotos de los regalos y felicidades por tus 18 añazos (con retraso). Un besazo preciosa

esseree-felice.blogspot.com

CCC dijo...

Hola!
Tu blog me ha gustado, te sigo!
Muchas felicidades por los 18!
Me encanta el anillo! *___*

XOXO
CCC

blondebenedicte dijo...

thanks!

nice shorts & cool ring ;)
Happy b-day whatever :)
x

Mariu Clavo Baturone dijo...

Últimamente en cuanto me meto en el ordenador,voy directamente a tu blog solo para escuchar tu lista de reproducción,es perfecta <3
Bueno,y ya que decirte del outfit, ibas preciosa tía,me ha encantado,en serio! Y el anillo es super original,love itttt :D
te quiero

Jess Zelazko dijo...

El anillo es total! Disfruta muchísimo los 18.
xoxo