Followers

miércoles, agosto 17, 2011

Maybe if we believe...

"We can make it real. Just keep dreaming untill it comes real. That's the only way. That day was the start of something new that didn't exist before. The way we love each other isn't the usual way. We don't love each other only, we die for each other, we cry for each other. That's the way why it's different. It's not love, it's real love. You can see lots of couples outside your window, but they will never feel the way we feel right now. It's impossible. You love me, I love you, that's the way it should be. Until it's over. Even real love has an ending that we never want to come. But always ends, not just for breaking up, because of the death too. A real love is forever. You can breakup, but if you really love each other, when you are with other person, you'll still have that special person in your mind. So enjoy it while it works, and remember it when it's over." (JMD)


All pictures from Weheartit.com






7 comentarios:

Laura dijo...

gracias por pasarte por mi blog y comentar!!

Mariu Meester dijo...

Puf,me encanta tía. Es super bonito y tiene mucha razón , hay que disfrutarlo mientras se pueda :) me encanta como escribes,ya lo sabes jiji! te quiero :D

Alba MV dijo...

Gracias por pasarte por mi blog :) Ami tambien me gusta mucho tu blog, te sigo :D Muaaa :)

cedeclara,- dijo...

En primero lugar, gracias por pasarte por el blog! Me ha gustado mucho el tuyo! Pues he ido a practicar inglés a Victoria una ciudad en una isla cerca de Vancouver :) Ya he vuelto y, por supuesto, ahora lo echo mucho de menos! jajajaa Un beso

SandraM2G dijo...

Perdona por tardar en contestarte al comentario que dejastes en mi blog esque he estado perdida las ultimas dos semanas lo siento :P
Una entrada preciosa me han encantado las fotos :)
Un besito desde:
http://nowornever-sm2g.blogspot.com/

Happinnes_ dijo...

julii a mi entradas en ingles no que no me entero de nada jajaja te adoro mi chicaa (L)

Drei :) dijo...

me encaaaanta tu blog, espero que te guste el mio, pasate si quieres :D
bonsoir-armoir.blogspot.com
TE SIGO :D